Jumaat, 2 Ogos 2019

GIGI..
Topik kita hari ini adalah berkenaan dengan GIGI..  Kenapa gigi?? tanpa gigi tak dapatlah kita rasa nikmat makanan. makanya penjagaan gigi amatlah penting dan perlu diamalkan dan dipraktikkan sejak anak-anak kecil lagi. Selain penjagaan gigi kita perlu buat pemeriksaan gigi 2 kali setahun  atau sekurang-kurangnya 6 bulan sekali. Penggunaan ubat gigi yang baik juga membantu menguatkan gigi dan mencegah pembentukan karang gigi.

Hakak nak berkongsi kebaikan dan kelebihan ubat gigi yang kami sekeluarga guna sejak 2 tahun lalu. Memang best guna ubat gigi ni sebab ia menggunakan bahan campuran berteknologi maju, terutamanya Sylodent yang dipatenkan. Sylodent ni adalah ejen pengilat yang lembut dan tidak kasar pada enamel bagi membersihkan gigi serta membantu menghapuskan tanda kotoran harian. Memberus dengan kerap akan membantu menanggalkan plak, memutihkan gigi, memutihkan gigi dan membuatkannya rasa bersih dan licin. Aaaa... tu dia teknologi yang digunakan.

Meh nak tunjuk rupa paras ubat gigi yang telah berjaya mencuri hati kami sekeluarga.. taadaa 👇👇👇


Antara kelebihan glister ni membersih tanpa mengikis kerana mengandungi Hydrate Sylica, mencegah gigi berlubang, kandungan mint menyegarkan nafas, mengekalkan mineral penting dan disaran oleh pakar pergigian. Anak-anak pun suka guna glister.. lagi satu ia sangat sangat sangat menjimatkan. Untuk dewasa glister ni guna sebesar kacang pea saja.. kanak-kanak separuh dari saiz kacang pea.

Ada user ni sanggup buat kajian sendiri nak tahu betul ke jimat guna glister... Nah kau.. dia tunjukkan hasil yang dia dapat 👇..



Hakak syorkan korang cuba guna glister.. memang 👍👍👍.. lagi satukan.. andai tetiba gigi korang sakit boleh sapu glister pada gusi yang berdenyut tu.. pada yang ada gigi sensitif pun boleh sapu glister pada gigi tu... hakak bagi tau sebab memang hakak buat okey.. tak reka cerita.. 1 glister banyak fungsinya.. tak perlu dah nak beli ubat gigi untuk gigi sensitif .. untuk anak beli yang lain.. untuk yang takde masalah gigi beli lain lagi... korang fikirlah sendiri .. Mana nak dapat glister ni?? meh pm hakak 0196418285 😀




Tiada ulasan:

Catat Ulasan