Khamis, 3 Mac 2011

Indoor games.. JPN 2011

Assalammualaikum.

Syukur alhamdulilah aku berkesempatan untuk update blog kesayanganku ini. hari ini adalah hari ke 3 perlawanan indoor games di opis BTM. dan buat kali pertama aku menyertai perlawanan catur dan congkak. hahahaha...mmg tak tahu la kenapa aku ni berani sangat nak main catur. lawan ngan bos plak tu. hahaha... senyum sokmo ye aku main catur td. dan keputusannya adalah ----> aku kalah 2-0. tp aku seronok.. kenapa erk ?? emm.. mungkin main dlm keadaan happy2 aje. esok 4/3 aku lawan congkak plak...tunggu keputusannya.... jeng..jeng..jeng...

Sebelum ni aku pernah main batu seremban di Janmwpp dan menang tempat ke-3. Sebenarnya permainan2 ini adalah bagus kerana ia adalah permainan tradisional. kalau kita tak main, kita tak tahu undang2 permainan dan kita tidak dapat wariskan permainan tradisi ini kepada anak cucu cicit kita. jadi, jangan perlekehkan games ini dan jangan takut untuk menyertai perlawanan permainan. main pun dengan kawan2. have fun with it and you will be enjoy.

BIRU

p/s : maju pasukan biru... fighting 2x

Tiada ulasan:

Catat Ulasan